Patikrinimo metu nustatyti pažeidimai ir surašyti reikalavimai

Mažeikių rajono savivaldybės administracija informuoja, kad buvo atliktas bendrojo naudojimo objektų administratoriaus UAB „Admituras“ neplaninis patikrinimas. Įmonei surašyti reikalavimai trūkumams pašalinti ir nustatyti šie pažeidimai:
- pranešimo apie balsavimą turinio, balsavimo biuletenio formos bei turinio trūkumai;
- vykdyto balsavimo raštu organizavimo pažeidimai;
- patalpų savininkams apribojama teisė priimti individualiai sprendimą kiekvienu svarstomu klausimu;
- plano projekte nepateikiamas darbų apibūdinimas;
- nepateikiamas kaupiamųjų lėšų poreikio pagrįstumas;
- nepateikiama avarinės tarnybos paslaugos sąmata ir ši paslauga nepagrįstai įtraukiama į ilgalaikio plano projektą.
UAB „Admituras“, prasidėjus patikrinimui, ėmėsi veiksmų ir atšaukė daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų balsavimą raštu.
Patikrinimas pagal gautus skundus atliktas vadovaujantis 2018-12-13 Mažeikių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu Nr. A1-2835.

Bendrasis skyrius

 

Komentarai (0)

Parašykite savo nuomonę:

Prisijungusių sistemos lankytojų komentarai svetainėje yra viešinami automatiškai

Prisijungusių sistemos lankytojų komentarai svetainėje yra viešinami tik patvirtinus administratoriui

:

Susijusios naujienos

2019 11 04

Svarbu!!!