Pašto skyriuose keičiasi klientų aptarnavimo tvarka

Teikiamos siuntų priėmimo, išdavimo, pensijų, pašalpų išmokėjimo, įmokų priėmimo, prenumeratos užsakymo, perlaidų priėmimo, išmokėjimo paslaugos. Iš klientų siuntimui priimamos tik pačių supakuotos siuntos.

Mažmeninės prekės, išskyrus pakuotes ir kitas taros prekes, neparduodamos, neteikiamos kreditavimo, siuntų pakavimo paslaugos. 

Pašto skyriai dirba įprastu grafiku. Esantys prekybos centruose trumpina savo darbo laiką atsižvelgdami į prekybos centrų darbo laiką.

Visas siuntas rekomenduojama siųsti naudojantis savitarnos sistema www.manosiuntos.post.lt arba LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalais.

Laiškininkai teikia paslaugas „iki slenksčio“ – neina į kliento namus. Privalu pensiją teikti lauke (jei tai daugiabutis – laiptinėje, gyvenamajame name – lauke). Laiškininkas išmoka klientui pensiją ar išmoką pinigus įdėdamas į voką. Jei klientas negali priimti paslaugos ne savo gyvenamosiose patalpose, paslaugos suteikiamos kliento įgaliotam asmeniui.

Mobilūs laiškininkai laikinai neteikia prekių pardavimo paslaugų, registruotąsias siuntas iki 2 kg, išskyrus siuntas su procesiniais dokumentais, pristato į gaunamųjų laiškų dėžutes. Jei į dėžutę netelpa, laiškininkai palieka pranešimą, informuojantį, kad klientas gali užsakyti pakartotiną siuntos pristatymą.

Bendrovė prašo gyventojų būti sąmoningiems ir pagal galimybes atidėti vizitus į pašto skyrius, neatidaryti durų pašto darbuotojams, jei namie yra saviizoliacijoje esančių gyventojų. Jei apsilankymas pašto skyriuje neišvengiamas – laikytis taisyklės prie klientų aptarnavimo specialisto prieiti po vieną, palaikyti saugų (didesnį nei 1 m) atstumą.

 

Ryšių su visuomene skyrius

Komentarai (0)

Parašykite savo nuomonę:

Prisijungusių sistemos lankytojų komentarai svetainėje yra viešinami automatiškai

Prisijungusių sistemos lankytojų komentarai svetainėje yra viešinami tik patvirtinus administratoriui

:

Susijusios naujienos